Vi oplever en smilende, grundig og imødekommende service

Hos Single.dk skiftede vi til City2Clean i 2017, og de har siden da sørget for at vores kontor i København altid er funklende rent, så vi selv kan fokusere på at kæmpe for kærligheden. Vi oplever en smilende, grundig og imødekommende service, og vil derfor give vores varmeste anbefalinger.” – Rune Heickendorf, direktør i Single.dk ApS.

Single.dk

Det er altid en kæmpe fornøjelse

Det er altid en kæmpe fornøjelse, at møde ind på kontoret mandag morgen efter rengøring i weekenden. Vi har benyttet os af City2Clean siden 2016 og har altid været super glade for resultatet. De har aldrig brændt os af. De leverer hvad de lover. Og sidst men ikke mindst er de bare utrolig rare! Stor anbefaling herfra!

IDW

Arbejdet er altid udført meget tilfredsstillende og til tiden

SQR STUDIO (www.sqr.dk) har igennem et år benyttet City2Clean til at rengøre vores tegnestue. Arbejdet er altid udført meget tilfredsstillende og til tiden. SQR STUDIO giver City2Clean vores bedste anbefalinger!

SQR STUDIO

Pålidelige og behagelige at samarbejde med

City2Clean har det sidste halvandet år to gange ugentligt stået for rengøringen hos Boffi København. Rengøringen af vores store showroom i Bredgade udføres yderst grundigt, men med nænsom respekt og forståelse for de forskellige materialer og møbler der indgår i vores udstilling. Kontakten til City2Clean er personlig og medarbejderne pålidelige og behagelige at samarbejde med. Kvaliteten af rengøringen er høj og vi er meget tilfredse med City2Clean og kan varmt anbefale deres service.

Boffi

Vi benytter City2Clean ugentligt

Vi benytter City2Clean ugentligt og har gjort det siden 2016. Vi er utrolig glade for den service de yder hver gang. De er enormt grundige, smilende og imødekommende. Vi vil klart anbefale City2Clean til andre som søger professionel rengøringshjælp, da de bare leverer hver gang. Derudover er de bare kanon søde at omgås.

House Copenhagen

Der har vi det personlige touch og det holder fast i kunden!

Vi har længe haft flere forskellige rengøringsvirksomheder til at assistere os med at få rengjort vores kontor og alt hvad der hører til. Men vi har altid manglet og savnet et personligt touch. ?
Men hvordan skal man levere det her personlige touch?
Det gælder jo også for den branche jeg er i, hvordan jeg skal sætte en prik over i'et, når jeg leverer et produkt til min kunde, ny eller gammel. ?
City2Clean har vi brugt som vores rengørings-ninjaer i et godt stykke tid nu og jeg har ikke kunne sætte en finger på dem, efter vi fandt en tilfredsstillende tilgang til tingene.
City2Clean sørger for at levere et produkt, hvor de lige tager lidt ekstra med, udover hvad der er skrevet sort på hvidt. Så hvis de tager opvasken og sætter tingene på plads inden de går, så sparer vi lige de få minutter på den front.

Det er at sætte en prik over i'et i min bog, og det er personligt noget som jeg også selv går meget op i.
Så vi mødte alle ind på kontoret mandag morgen og ude i køkkenet, stod der en overraskelse til den søde tand (snøfler). Der har vi det personlige touch og det holder fast i kunden!
Med god service kommer man langt! ?

Frederik Nebel Olsen fra visibility.group ApS